Huhhuh kylläpä tääkin viikko oli täynnä kaikenlaista jännää ! Maanantaina oli koulussa teemaviikko, ja sai pukeutua Halloween-teemasesti. Mä tietenkin otin tästä kaiken irti koska tykkään meikata ja tehä kaikenlaisia verisiä juttuja, joten menin kouluun tän näkösenä:
Sitten tiistaina käytiin perheen kanssa ottamassa punkkirokotuksia Selloon, jonka jälkeen äiti vei meijät jätskille siellä olevaan uuteen jätskipaikkaan. Ite otin siellä froyoa/froyota (?), ja ai että se oli niin hyvää ^-^
Keskiviikkona olin kavereiden kanssa HeSetan sateenkaarikahvilassa (niinkun yleensä oon joka ikinen keskiviikko)
Sitten torstaina oli aamulla vierailu lentokentällä että saisin työharjottelupapereita allekirjoitettua ! Pääsen LENTOKENTÄLLE työharjotteluun ! Oon nyt jo ihan hypenä koska oih että mä rakastan lentokenttiä niiiiiiin paljon. Sitten oli illalla taas vuorossa Japanintuntia, ja jäin tunnin jälkeen juttelemaan opelle joka suositteli vaikeemmalle kurssille menoa. Hui. Ehkä mä voisin kokeilla... :o
Perjantaina sit skippasin taas koulupäivän että pääsisin tanssitreeneihin. Heh. Mut sain paljon aikaseks (ainakin omasta mielestä). Alotettiin r2playn kanssa uutta tanssia, joka on toistaseks vielä salaisuus ainakin suurimalle osalle ihmisistä :3
Piti sitten tietenkin taas ottaa niitä treenauselfieitä
Ilmeeni kun pitää harjoitella biisin X tanssia...
Oih kattokaas miten ahkerasti treenaan
Lisää treenausselfieitä...
Ainiin ! Kaverit toi myös treeneihin jotain ihmeellisiä Japanilaisia SATEENKAARIpockyja. :o oli muuten tosi hyviä.
Makuina tässä oli siis suklaata, matchaa (vihreää teetä), banaania, melonia (tais olla hunajamelonia ?), mansikkaa, jotain ihmeellistä rypälettä sekä vanilijaa.
Sittensitten ! Lauantaina oli sitten yhden cosplay-ryhmän jossa oon mukana (ふゆの☆MAGIC! ) niin ekat ryhmäharkat isommalla porukalla. Oli tosi kivaa nähdä jotain ihmisiä ekaa kertaa, ja mun mielestä meillä oli hyvä meno siellä, ja kiitän kaikkia jotka tuli ahkerasti treenailemaan ^^
Hihiih meidän Kotori siellä taustalla <3
Sitten treenien jälkeen pikasesti lähin että ehtisin cosplaykavereiden järjestämään Halloween-miittiin. Olin siellä alkupätkän Castiel Supernaturalista, ja lopun aikaa sitten K-pop Honoka (joo tiedän, se ei oo mikään oikee juttu). Lähin sitten suoraan sieltä kotiin koska väsymys oli toooosi suuri, ja nukahdin melkeen heti kotiin tultua.
Sunnuntaina (eli tänään) oli isänpäivä, joten meille tuli mummi ja ukki kylään ja syötiin niiden kanssa ja juteltiin.
Tässä tais olla kaikki tältä viikolta ? :3 juu, oli ! Mutta mä lähen tästä jatkamaan Mai-HiMEn katsomista, nähdään(?) ens sunnuntaina !!
~ Kiti