Wednesday, 30 December 2015

21-27.12 - Joulu !

Oon taas myöhässä, tiedän, mutkun kamera ei halunnu tehä yhteistyötä ja laittaa mun ottamia kuvia koneelle >.<

Elikkäs kuten otsikossa lukee ja kuten kaikki varmaan tietää, viime viikolla oli joulu, ja tää postaus ei nyt oo sit "normaali" heitän vaan muutaman kuvan tähän ja se saa riittää, koska ei nyt oikeen tapahtunu mitään ihmeellistä, meillä oli jouluna vieraita ja sain kivoja lahjoja ja jee semmosta.
Ps. osa kuvista tulee kollaaseina koska tästä tulee liian pitkä jos laitan jokaisen yksitellen <3




Näiden ylläolevien lisäks sain normaaleja sukkia, pehmosukat, lapaset, koruja ja HYPERDIMENSION NEPTUNIAN <3 (eli peli Steamissa jos joku ei tiedä ~)

Sitten tää uutinen joka aiheutti mulle melkeen sydänkohtauksen. REIKA. TULEE. SUOMEEN.


Reika on siis Japanilainen cosplayaaja(onpas tyhmä sana D: [cosplay-ihminen]), jota oon seurannu facessa jo tosi kauan ja saan vihdoinki tavata sen ens kesänä ;;; ääh ei vaan oo sanoja jolla kuvata tätä fiilistä ;;;;

Ja niin tää nyt oli tässä, toivottavasti kaikilla oli kiva joulu, ja pitäkää myös kiva uusivuosi ja olkaa varovaisia <3

~ Kiti

Monday, 21 December 2015

14-20.12 - STAR WARS

Tiedän. Tää postaus on melkeen 15 tuntia myöhässä, mut viime yönä meni myöhään koska pelasin. Hups ? No mutta anyway.

Maanantaina oli aika lyhyt koulupäivä, yks normaali tunti ja sitten oman luokan ja luokanvalvojan kanssa semmonen tunti että syötiin kaikkee hyvää ja kuunneltiin joulusta musiikkia ja juteltiin siinä jotain.


Tiistaina oli sitten vika rokotus-asia-homma-systeemi ? Eli otettiin vaan verikoe ja sitten tiedot rokotuksen korvausta varten. Pääsin siis viime syksynä Tampereen yliopiston järjestämään rokotustutkimukseen, jossa kokeiltiin aivokalvontulehdukseen tulevaa rokotetta. Vuoden kesti toi että siellä ravattiin ottamassa rokotteita ja verikokeita, ja vuosi meni aika nopeesti.

Keskiviikkona oli sitten se kauan odotettu uusi Star Wars-leffa. Oli muuten ihan älyttömän hyvä, ainakin omasta mielestä ja haluun vaan mennä kattomaan sen uudestaan !



Torstaina oli muutama tunti koulua, ja sitten kotiin. Perjantaina ei ollut koulua ollenkaan, joten olin sitten kotona koko päivän. Heh. 

Lauantaina oli taas Magicin kanssa treenit, ja meillä oli melkeen kaikki paikalla ! Yks puuttu koska se sairastu just ennen treenejä ;; mut omasta mielestä treenit meni ihan sika hyvin, ja meillä oli kaikilla tosi kivaa :3


^^ siinä minä ja meidän ihana Kotori <3

Sit eilen eli sunnuntaina pelailin ja ostin itelleni konepaikkalipun Assembly Wintereille :o jännää ! Tokat assyt ja ekat joilla on sit oikeesti jopa konepaikka ! Ja sit illemmalla koristelin pipareita.



Tämmöstä oli sit viime viikolla, ja tänä sunnuntaina nähään (toivottavasti muistan jopa kirjottaa...)

AINIIN JA SIIS ! Jouluun on 3 päivää, ja ei oo vieläkään lunta tai pakkasta... Mitä ihmettä...

~ Kiti




Sunday, 13 December 2015

7-13.12 - Tonttuilua

Terve ! Alkuun haluun sanoo että; JEE JOULU ON KOHTA IHAN LÄHELLÄ <3

Sittensitten asiaan. Tää viikko meni aika nopeesti, enkä nyt tehny mitään kovin erikoista viikolla. Oli muutama koe koulussa, keskiviikkona olin taas HeSetan nuorten illassa ja kivaa oli. Sit loppuviikko oli kanssa aika tylsä, perjantaina alotin väsääämään joululahjoja ~ sit lauantaina käytiin äitin ja veljen kanssa sushilla




Sunnuntaina sitten tonttuilin vähän, ja leivoin pipareita ja joulutorttuja, ja otin vähän joulusia cossikuvia... ;) saatte sitten niitä odotella ~ hih.






Ja eipä tässä oikeen muuta ollukkaan ~ hyvää joulun odotusta kaikille ja nauttikaa lumesta (jos teillä sitä on) ~

~ Kiti

Sunday, 6 December 2015

30.11-6.12 - Purkkalimua ?!

Heipä hei taas ! NYT ON JOULUKUU JEEEEEEEE.

Maanantaina oli ihan normipäivä, ei mitään ihmeellisempää, sit tiistaina näin kaveria ja pyörittiin sen kans Sellossa, ja ostettiin parit joulukalenterit...


Saatte kaverin ottaman kuvan koska jostain syystä en löydä sitä kuvaa jonka otin ite ;-; Haribo ja yks MLP kalenteri on mun, ja nuo kaks muuta MLP:tä on kaverin. Hups ?

Keskiviikkona näin yhtä toista kaveria, ja käytiin vähän sen kanssa jouluostoksilla. Ite en ostanu mitään koska ei ollu vielä rahaa, mutta ens viikolla varmaan sitten ;)

Torstaina oli 2016 Priden työvoiman kokous, ja ei tästä sen enempää, koska se on salaista touhua ;)

Perjantaina oli aikanen herätys, nimittäin mentiin luokan kans Sokos Hotel Presidenttiin aamupalalle.




Hehe siinä mun aamupala, ja hain vielä lisää koska oli nälkä ja oli muuten hyvää aamupalaa ! Sitten aamupalan jälkeen saatiin kierros siitä hotellista, ja saatiin nähä Presidenttisviitti. Oli ihan sika hieno ja ihan JÄÄTÄVÄN kokonen.



Kierroksen jälkeen, jäätiin muutaman luokkalaisen kans Helsinkiin, ja käytiin semmosessa Jenkkikaupassa (jonka nimee en nyt taaskaan muista) ja sieltä ostettiin mm Peanut Butter Oreoita ja ite ostin myös purkkalimua :o se oli sinistä ja maistu ihan semmoselle sokeripurkalle. Jännää.



Ja sitten siitä kipasin kotiin ja lähin treenailemaan pitkästä aikaa (2 viikkoa nyt ollu treenaamatta) ja oih oli kivaa ja voi kun olin ikävöinu tanssimista <3



Muttajuu. Eipä tässä muuta ~ hyvää Itsenäisyyspäivää ja hyvää Joulukuuta/Joulun odotusta !

~ Kiti


Monday, 30 November 2015

23-29.11 - Järjestyksenvalvoja ? Minäkö ?

Helöy ! Eli otsikosta päätellen, viime viikon "suuri" salaisuus oli juurikin se että mulla oli viime viikon ajan tiistaista sunnuntaihin Desuconin ja Securitaksen järjestämä JV-kurssi. En nyt tiiä miten paljon saisin tästä puhua eli tää saa riittää. Mutta 32 tunnin opetuksen jälkeen, läpäsin kokeen ja nyt pääsen valvomaan Desuconeihin ihmisiä. Jännää. 




Tää postaus tulee vähän poikkeemaan mun normipostauksista koska tää on paljon lyhyempi eikä tossa viikolla oikeen tapahtunu muuta kun toi JV-kurssi. Ja koska joissain vaiheissa tuli tunneilla tylsää, askartelin...



Ainiin, kans löyty Halloweenilta cossikuvia (löyty, aka kaveri lähetti).



Mut eipä mulla muuta tähän viikkoon. Ens (tai siis nyt tänä sunnuntaina, koska unohin perkele postata tän sunnuntaina...) nähään !! 

~ Kiti

Sunday, 22 November 2015

16-22.11 - Matkijanärhi osa 2 !

Woop, tää viikko oli sit vähän täydempi.
Maanantaina oli rokotus, koska oon ollut nyt noin vuoden mukana semmosessa rokotustutkimuksessa, ja maanantaina oli vika rokotus, ja ens kuussa vielä verikoe ja sit se on ohi ~ aika jännää miten aika on sinänsä menny tosi nopeesti. Sitten rokotuksen jälkeen näin kaveria, ja hengattiin vaan Ompussa ja juteltiin kaikkee jännää ^^


Sitten tiistaina oli luokan kanssa Helsingin kiertoajelua, omasta mielestä oli vähän tylsää, koska oon kuitenkin käyny semmoset jutut aika moneen kertaan, mut päätin sit kuunnella sen kierroshomman Japaniks, ja ymmärsin 70% siitä mitä se sano ! Jeeeeeeee (tosi hieno saavutus). Tässä muutamia kuvia ~



Sitten kierroksen jälkeen menin pikapikaa kotiin valmistautumaan iltaa varten, nimittäin oli se yö jolloin Matkijanärhen toinen osa oli ensi-illassa, ja ollaan tehty parhaan kaverin kans niin et käydään aina kattomassa ne yöllä, ja niin tehtiin nytkin. Leffa oli vähän pettymys, mikä oli ikävää, mutta ei kai voi mitään ;; käytiin myös Starbucksissa, koska se kuitenkin kuuluu tähän leffaperinteeseen :D



Torstaina oli sitten tokavika Japanintunti ;;; nyyyyyyyyyyh ja en pääse ens viikolla syyn X takia (joka selviää sit ensi sunnuntaina ;)] 

Perjantaina olin sitten koulussa ja aloteltiin Opera-varausjärjestelmän kans leikkimistä, ja se oli aika helppoo :P sitten koulusta menin suoraan Lucaan koska oli jäätävä puute Matcha Kit Kateista, joten kävinpä sit hakemassa niitä, sekä Sakura Matcha Kit Kateja :o ei maistunu kovin erilaiselta kun toi Matcha (ainakaan mun mielestä) mut hyvää oli ~


Lauantaina oli sitten aikanen herätys, koska aamusta oli DesuTalks, ja sitten sieltä kipitin vähän ennen klo 14 Kamppiin, että kerkeen Onnibussiin joka lähti Tampereelle. Tampereen reissu oli sen takia kun oli MAGICin kanssa treenit. Bussimatka suju hyvin, oli rauhallista ja maisemat oli ihania koska oli just tullut lunta ja iiih voi että miten kaunista ulkona oli ;; teki mieli lähtee heti siitä varaa toista bussimatkaa koska jotenkin tuli tosi kiva fiilis siellä vähän pimeessä bussissa istuessa ja maisemia katellessa.




Ja tässä alla ihanat MAGICit (kuvasta puuttuu Bett joka on tosi kameraujo, Chu joka pyöri jossain tekemässä omiaan ja Hertta joka ei päässyt paikalle ;;)

'
Sitten kotimatka alko noin klo 21, ja pääsin sitten vähän ennen klo 1 kotiin ~


Sitten tänään oon vaan makoillu sängyssä kun jostain syystä ollu tosi kipee olo ;; toivottavasti en tuu kipeeks (vaikka samalla vähän toivon että tulisin) + ottakaa tästä joku random selfie jossa yritin näyttää tosi coolilta.


Ja tässä oli sit mun viikko ! Enkä kerennyt postaa sunnuntaina koska perkele unohdin et mun piti tehä tää, joten oon 7 min myöhässä et tää olis tullut sunnuntaina ;; ANTEEKS
Ja ei mulla muuta, nähään ens viikolla ~

~ Kiti

Sunday, 15 November 2015

9-15.11 - Joulufiiliksiä

Heipä hei ~

Viikon alku oli aika normaali, ei mitään erikoisempaa, mutta keskiviikkona näin lapsuudenkaveria jota en ollut nähnyt varmaan melkeen vuoteen. Juteltiin siinä aika paljon kaikkea ja vaihdeltiin kuulumisia, ja ainakin mulla oli kivaa ja oli kiva nähdä sitä pitkästä aikaa ^^.

Torstaina taas vaihteeks Japanintuntia ja käytiin läpi vaan vanhoja "läksyjä". 



Perjantaina nukuin vahingossa pommiin ja kun lopulta heräsin niin en jaksanut enään lähtee kouluun joten päätin sitten kattoo Mai-Otomen loppuun. Ja ai että sitä itkun määrää... En tuu koskaan pääsemään sitä sarjaa läpi itkemättä. Parhautta <3


Sitten oli yllättäen taas treenit perjantaina r2playn kans, ja saatiin (ainakin mun mielestä) aika paljon aikaseks.(?) Ja sit kans otettiin meijän tulevasta coverista pikkunen treenivideopätkä meijän Instagramiin, ja sen linkki löytyy tästä.

ALSO HAJOTIN MUN LÄPPÄRIN JOTENKIN IHMEELLISESTI ENKÄ TIIÄ MITÄ TEHÄ APUA ;;

Mitäsmitäs muuta... Lauantaina alottelin iDOLM@STERia, oon toivon mukaan alottanu oikeella kaudella...? Sit kävin kans lauantaina Starbucksissa ja torstainen työntekijä joka teki mun kahvin oli siellä sillonkin ja ku se tunnisti mut niin menin ihan punaseks ja aloin nauraa :'D apua. 

Kun pääsin sit sieltä kotiin, niin juoksin kattomaan Cosplayn SM-kisoja, ja ai että ne oli niin mahtavat. Joka ikinen osallistuja, mutta varsinkin yksilökisassa sijoittuneet oli ihan älyttömän hyviä <3



Sit oli illemmalla HeSetan nuorten ilta, johon sain raahattua taas jälleen uuden kaverin *evil laugh*. Ja sillä oli vissiin ihan kivaa ja sain "uusia" kavereita. Tai siis sosialisoiduin enemmän kun yleensä. 

Ja nyt on sunnuntai enkä jaksa tai aio tehä tänään mitään, Paitsi ehkä kattoa animea...

Ja se viikko oli sit tässä. Vähän tylsää menoa mut eeh. Nähdään ens viikolla taas ~

~ Kiti

Sunday, 8 November 2015

2-8.11 - Sateenkaaripockyja, ふゆの☆MAGIC! sekä myöhäinen Halloween

Huhhuh kylläpä tääkin viikko oli täynnä kaikenlaista jännää ! Maanantaina oli koulussa teemaviikko, ja sai pukeutua Halloween-teemasesti. Mä tietenkin otin tästä kaiken irti koska tykkään meikata ja tehä kaikenlaisia verisiä juttuja, joten menin kouluun tän näkösenä:



Sitten tiistaina käytiin perheen kanssa ottamassa punkkirokotuksia Selloon, jonka jälkeen äiti vei meijät jätskille siellä olevaan uuteen jätskipaikkaan. Ite otin siellä froyoa/froyota (?), ja ai että se oli niin hyvää ^-^


Keskiviikkona olin kavereiden kanssa HeSetan sateenkaarikahvilassa (niinkun yleensä oon joka ikinen keskiviikko)

Sitten torstaina oli aamulla vierailu lentokentällä että saisin työharjottelupapereita allekirjoitettua ! Pääsen LENTOKENTÄLLE työharjotteluun ! Oon nyt jo ihan hypenä koska oih että mä rakastan lentokenttiä niiiiiiin paljon. Sitten oli illalla taas vuorossa Japanintuntia, ja jäin tunnin jälkeen juttelemaan opelle joka suositteli vaikeemmalle kurssille menoa. Hui. Ehkä mä voisin kokeilla... :o

Perjantaina sit skippasin taas koulupäivän että pääsisin tanssitreeneihin. Heh. Mut sain paljon aikaseks (ainakin omasta mielestä). Alotettiin r2playn kanssa uutta tanssia, joka on toistaseks vielä salaisuus ainakin suurimalle osalle ihmisistä :3 

Piti sitten tietenkin taas ottaa niitä treenauselfieitä


Ilmeeni kun pitää harjoitella biisin X tanssia...


 Oih kattokaas miten ahkerasti treenaan



Lisää treenausselfieitä...

Ainiin ! Kaverit toi myös treeneihin jotain ihmeellisiä Japanilaisia SATEENKAARIpockyja. :o oli muuten tosi hyviä.


Makuina tässä oli siis suklaata, matchaa (vihreää teetä), banaania, melonia (tais olla hunajamelonia ?), mansikkaa, jotain ihmeellistä rypälettä sekä vanilijaa.

Sittensitten ! Lauantaina oli sitten yhden cosplay-ryhmän jossa oon mukana (ふゆの☆MAGIC! ) niin ekat ryhmäharkat isommalla porukalla. Oli tosi kivaa nähdä jotain ihmisiä ekaa kertaa, ja mun mielestä meillä oli hyvä meno siellä, ja kiitän kaikkia jotka tuli ahkerasti treenailemaan ^^

Hihiih meidän Kotori siellä taustalla <3

Sitten treenien jälkeen pikasesti lähin että ehtisin cosplaykavereiden järjestämään Halloween-miittiin. Olin siellä alkupätkän Castiel Supernaturalista, ja lopun aikaa sitten K-pop Honoka (joo tiedän, se ei oo mikään oikee juttu). Lähin sitten suoraan sieltä kotiin koska väsymys oli toooosi suuri, ja nukahdin melkeen heti kotiin tultua.

Sunnuntaina (eli tänään) oli isänpäivä, joten meille tuli mummi ja ukki kylään ja syötiin niiden kanssa ja juteltiin. 

Tässä tais olla kaikki tältä viikolta ? :3 juu, oli ! Mutta mä lähen tästä jatkamaan Mai-HiMEn katsomista, nähdään(?) ens sunnuntaina !!

~ Kiti