Maanantaina oli ihan normipäivä, ei mitään ihmeellisempää, sit tiistaina näin kaveria ja pyörittiin sen kans Sellossa, ja ostettiin parit joulukalenterit...
Saatte kaverin ottaman kuvan koska jostain syystä en löydä sitä kuvaa jonka otin ite ;-; Haribo ja yks MLP kalenteri on mun, ja nuo kaks muuta MLP:tä on kaverin. Hups ?
Keskiviikkona näin yhtä toista kaveria, ja käytiin vähän sen kanssa jouluostoksilla. Ite en ostanu mitään koska ei ollu vielä rahaa, mutta ens viikolla varmaan sitten ;)
Torstaina oli 2016 Priden työvoiman kokous, ja ei tästä sen enempää, koska se on salaista touhua ;)
Perjantaina oli aikanen herätys, nimittäin mentiin luokan kans Sokos Hotel Presidenttiin aamupalalle.
Hehe siinä mun aamupala, ja hain vielä lisää koska oli nälkä ja oli muuten hyvää aamupalaa ! Sitten aamupalan jälkeen saatiin kierros siitä hotellista, ja saatiin nähä Presidenttisviitti. Oli ihan sika hieno ja ihan JÄÄTÄVÄN kokonen.
Kierroksen jälkeen, jäätiin muutaman luokkalaisen kans Helsinkiin, ja käytiin semmosessa Jenkkikaupassa (jonka nimee en nyt taaskaan muista) ja sieltä ostettiin mm Peanut Butter Oreoita ja ite ostin myös purkkalimua :o se oli sinistä ja maistu ihan semmoselle sokeripurkalle. Jännää.
Ja sitten siitä kipasin kotiin ja lähin treenailemaan pitkästä aikaa (2 viikkoa nyt ollu treenaamatta) ja oih oli kivaa ja voi kun olin ikävöinu tanssimista <3
Muttajuu. Eipä tässä muuta ~ hyvää Itsenäisyyspäivää ja hyvää Joulukuuta/Joulun odotusta !
~ Kiti

No comments:
Post a Comment