Monday, 30 November 2015

23-29.11 - Järjestyksenvalvoja ? Minäkö ?

Helöy ! Eli otsikosta päätellen, viime viikon "suuri" salaisuus oli juurikin se että mulla oli viime viikon ajan tiistaista sunnuntaihin Desuconin ja Securitaksen järjestämä JV-kurssi. En nyt tiiä miten paljon saisin tästä puhua eli tää saa riittää. Mutta 32 tunnin opetuksen jälkeen, läpäsin kokeen ja nyt pääsen valvomaan Desuconeihin ihmisiä. Jännää. 




Tää postaus tulee vähän poikkeemaan mun normipostauksista koska tää on paljon lyhyempi eikä tossa viikolla oikeen tapahtunu muuta kun toi JV-kurssi. Ja koska joissain vaiheissa tuli tunneilla tylsää, askartelin...



Ainiin, kans löyty Halloweenilta cossikuvia (löyty, aka kaveri lähetti).



Mut eipä mulla muuta tähän viikkoon. Ens (tai siis nyt tänä sunnuntaina, koska unohin perkele postata tän sunnuntaina...) nähään !! 

~ Kiti

No comments:

Post a Comment