Monday, 21 December 2015

14-20.12 - STAR WARS

Tiedän. Tää postaus on melkeen 15 tuntia myöhässä, mut viime yönä meni myöhään koska pelasin. Hups ? No mutta anyway.

Maanantaina oli aika lyhyt koulupäivä, yks normaali tunti ja sitten oman luokan ja luokanvalvojan kanssa semmonen tunti että syötiin kaikkee hyvää ja kuunneltiin joulusta musiikkia ja juteltiin siinä jotain.


Tiistaina oli sitten vika rokotus-asia-homma-systeemi ? Eli otettiin vaan verikoe ja sitten tiedot rokotuksen korvausta varten. Pääsin siis viime syksynä Tampereen yliopiston järjestämään rokotustutkimukseen, jossa kokeiltiin aivokalvontulehdukseen tulevaa rokotetta. Vuoden kesti toi että siellä ravattiin ottamassa rokotteita ja verikokeita, ja vuosi meni aika nopeesti.

Keskiviikkona oli sitten se kauan odotettu uusi Star Wars-leffa. Oli muuten ihan älyttömän hyvä, ainakin omasta mielestä ja haluun vaan mennä kattomaan sen uudestaan !



Torstaina oli muutama tunti koulua, ja sitten kotiin. Perjantaina ei ollut koulua ollenkaan, joten olin sitten kotona koko päivän. Heh. 

Lauantaina oli taas Magicin kanssa treenit, ja meillä oli melkeen kaikki paikalla ! Yks puuttu koska se sairastu just ennen treenejä ;; mut omasta mielestä treenit meni ihan sika hyvin, ja meillä oli kaikilla tosi kivaa :3


^^ siinä minä ja meidän ihana Kotori <3

Sit eilen eli sunnuntaina pelailin ja ostin itelleni konepaikkalipun Assembly Wintereille :o jännää ! Tokat assyt ja ekat joilla on sit oikeesti jopa konepaikka ! Ja sit illemmalla koristelin pipareita.



Tämmöstä oli sit viime viikolla, ja tänä sunnuntaina nähään (toivottavasti muistan jopa kirjottaa...)

AINIIN JA SIIS ! Jouluun on 3 päivää, ja ei oo vieläkään lunta tai pakkasta... Mitä ihmettä...

~ Kiti




No comments:

Post a Comment