Elikkäs kuten otsikossa lukee ja kuten kaikki varmaan tietää, viime viikolla oli joulu, ja tää postaus ei nyt oo sit "normaali" heitän vaan muutaman kuvan tähän ja se saa riittää, koska ei nyt oikeen tapahtunu mitään ihmeellistä, meillä oli jouluna vieraita ja sain kivoja lahjoja ja jee semmosta.
Ps. osa kuvista tulee kollaaseina koska tästä tulee liian pitkä jos laitan jokaisen yksitellen <3
Näiden ylläolevien lisäks sain normaaleja sukkia, pehmosukat, lapaset, koruja ja HYPERDIMENSION NEPTUNIAN <3 (eli peli Steamissa jos joku ei tiedä ~)
Sitten tää uutinen joka aiheutti mulle melkeen sydänkohtauksen. REIKA. TULEE. SUOMEEN.
Reika on siis Japanilainen cosplayaaja(onpas tyhmä sana D: [cosplay-ihminen]), jota oon seurannu facessa jo tosi kauan ja saan vihdoinki tavata sen ens kesänä ;;; ääh ei vaan oo sanoja jolla kuvata tätä fiilistä ;;;;
Ja niin tää nyt oli tässä, toivottavasti kaikilla oli kiva joulu, ja pitäkää myös kiva uusivuosi ja olkaa varovaisia <3
~ Kiti

