Wednesday, 30 December 2015

21-27.12 - Joulu !

Oon taas myöhässä, tiedän, mutkun kamera ei halunnu tehä yhteistyötä ja laittaa mun ottamia kuvia koneelle >.<

Elikkäs kuten otsikossa lukee ja kuten kaikki varmaan tietää, viime viikolla oli joulu, ja tää postaus ei nyt oo sit "normaali" heitän vaan muutaman kuvan tähän ja se saa riittää, koska ei nyt oikeen tapahtunu mitään ihmeellistä, meillä oli jouluna vieraita ja sain kivoja lahjoja ja jee semmosta.
Ps. osa kuvista tulee kollaaseina koska tästä tulee liian pitkä jos laitan jokaisen yksitellen <3




Näiden ylläolevien lisäks sain normaaleja sukkia, pehmosukat, lapaset, koruja ja HYPERDIMENSION NEPTUNIAN <3 (eli peli Steamissa jos joku ei tiedä ~)

Sitten tää uutinen joka aiheutti mulle melkeen sydänkohtauksen. REIKA. TULEE. SUOMEEN.


Reika on siis Japanilainen cosplayaaja(onpas tyhmä sana D: [cosplay-ihminen]), jota oon seurannu facessa jo tosi kauan ja saan vihdoinki tavata sen ens kesänä ;;; ääh ei vaan oo sanoja jolla kuvata tätä fiilistä ;;;;

Ja niin tää nyt oli tässä, toivottavasti kaikilla oli kiva joulu, ja pitäkää myös kiva uusivuosi ja olkaa varovaisia <3

~ Kiti

Monday, 21 December 2015

14-20.12 - STAR WARS

Tiedän. Tää postaus on melkeen 15 tuntia myöhässä, mut viime yönä meni myöhään koska pelasin. Hups ? No mutta anyway.

Maanantaina oli aika lyhyt koulupäivä, yks normaali tunti ja sitten oman luokan ja luokanvalvojan kanssa semmonen tunti että syötiin kaikkee hyvää ja kuunneltiin joulusta musiikkia ja juteltiin siinä jotain.


Tiistaina oli sitten vika rokotus-asia-homma-systeemi ? Eli otettiin vaan verikoe ja sitten tiedot rokotuksen korvausta varten. Pääsin siis viime syksynä Tampereen yliopiston järjestämään rokotustutkimukseen, jossa kokeiltiin aivokalvontulehdukseen tulevaa rokotetta. Vuoden kesti toi että siellä ravattiin ottamassa rokotteita ja verikokeita, ja vuosi meni aika nopeesti.

Keskiviikkona oli sitten se kauan odotettu uusi Star Wars-leffa. Oli muuten ihan älyttömän hyvä, ainakin omasta mielestä ja haluun vaan mennä kattomaan sen uudestaan !



Torstaina oli muutama tunti koulua, ja sitten kotiin. Perjantaina ei ollut koulua ollenkaan, joten olin sitten kotona koko päivän. Heh. 

Lauantaina oli taas Magicin kanssa treenit, ja meillä oli melkeen kaikki paikalla ! Yks puuttu koska se sairastu just ennen treenejä ;; mut omasta mielestä treenit meni ihan sika hyvin, ja meillä oli kaikilla tosi kivaa :3


^^ siinä minä ja meidän ihana Kotori <3

Sit eilen eli sunnuntaina pelailin ja ostin itelleni konepaikkalipun Assembly Wintereille :o jännää ! Tokat assyt ja ekat joilla on sit oikeesti jopa konepaikka ! Ja sit illemmalla koristelin pipareita.



Tämmöstä oli sit viime viikolla, ja tänä sunnuntaina nähään (toivottavasti muistan jopa kirjottaa...)

AINIIN JA SIIS ! Jouluun on 3 päivää, ja ei oo vieläkään lunta tai pakkasta... Mitä ihmettä...

~ Kiti




Sunday, 13 December 2015

7-13.12 - Tonttuilua

Terve ! Alkuun haluun sanoo että; JEE JOULU ON KOHTA IHAN LÄHELLÄ <3

Sittensitten asiaan. Tää viikko meni aika nopeesti, enkä nyt tehny mitään kovin erikoista viikolla. Oli muutama koe koulussa, keskiviikkona olin taas HeSetan nuorten illassa ja kivaa oli. Sit loppuviikko oli kanssa aika tylsä, perjantaina alotin väsääämään joululahjoja ~ sit lauantaina käytiin äitin ja veljen kanssa sushilla




Sunnuntaina sitten tonttuilin vähän, ja leivoin pipareita ja joulutorttuja, ja otin vähän joulusia cossikuvia... ;) saatte sitten niitä odotella ~ hih.






Ja eipä tässä oikeen muuta ollukkaan ~ hyvää joulun odotusta kaikille ja nauttikaa lumesta (jos teillä sitä on) ~

~ Kiti

Sunday, 6 December 2015

30.11-6.12 - Purkkalimua ?!

Heipä hei taas ! NYT ON JOULUKUU JEEEEEEEE.

Maanantaina oli ihan normipäivä, ei mitään ihmeellisempää, sit tiistaina näin kaveria ja pyörittiin sen kans Sellossa, ja ostettiin parit joulukalenterit...


Saatte kaverin ottaman kuvan koska jostain syystä en löydä sitä kuvaa jonka otin ite ;-; Haribo ja yks MLP kalenteri on mun, ja nuo kaks muuta MLP:tä on kaverin. Hups ?

Keskiviikkona näin yhtä toista kaveria, ja käytiin vähän sen kanssa jouluostoksilla. Ite en ostanu mitään koska ei ollu vielä rahaa, mutta ens viikolla varmaan sitten ;)

Torstaina oli 2016 Priden työvoiman kokous, ja ei tästä sen enempää, koska se on salaista touhua ;)

Perjantaina oli aikanen herätys, nimittäin mentiin luokan kans Sokos Hotel Presidenttiin aamupalalle.




Hehe siinä mun aamupala, ja hain vielä lisää koska oli nälkä ja oli muuten hyvää aamupalaa ! Sitten aamupalan jälkeen saatiin kierros siitä hotellista, ja saatiin nähä Presidenttisviitti. Oli ihan sika hieno ja ihan JÄÄTÄVÄN kokonen.



Kierroksen jälkeen, jäätiin muutaman luokkalaisen kans Helsinkiin, ja käytiin semmosessa Jenkkikaupassa (jonka nimee en nyt taaskaan muista) ja sieltä ostettiin mm Peanut Butter Oreoita ja ite ostin myös purkkalimua :o se oli sinistä ja maistu ihan semmoselle sokeripurkalle. Jännää.



Ja sitten siitä kipasin kotiin ja lähin treenailemaan pitkästä aikaa (2 viikkoa nyt ollu treenaamatta) ja oih oli kivaa ja voi kun olin ikävöinu tanssimista <3



Muttajuu. Eipä tässä muuta ~ hyvää Itsenäisyyspäivää ja hyvää Joulukuuta/Joulun odotusta !

~ Kiti