Viikon alku oli aika normaali, ei mitään erikoisempaa, mutta keskiviikkona näin lapsuudenkaveria jota en ollut nähnyt varmaan melkeen vuoteen. Juteltiin siinä aika paljon kaikkea ja vaihdeltiin kuulumisia, ja ainakin mulla oli kivaa ja oli kiva nähdä sitä pitkästä aikaa ^^.
Torstaina taas vaihteeks Japanintuntia ja käytiin läpi vaan vanhoja "läksyjä".
Perjantaina nukuin vahingossa pommiin ja kun lopulta heräsin niin en jaksanut enään lähtee kouluun joten päätin sitten kattoo Mai-Otomen loppuun. Ja ai että sitä itkun määrää... En tuu koskaan pääsemään sitä sarjaa läpi itkemättä. Parhautta <3
Sitten oli yllättäen taas treenit perjantaina r2playn kans, ja saatiin (ainakin mun mielestä) aika paljon aikaseks.(?) Ja sit kans otettiin meijän tulevasta coverista pikkunen treenivideopätkä meijän Instagramiin, ja sen linkki löytyy tästä.
ALSO HAJOTIN MUN LÄPPÄRIN JOTENKIN IHMEELLISESTI ENKÄ TIIÄ MITÄ TEHÄ APUA ;;
Kun pääsin sit sieltä kotiin, niin juoksin kattomaan Cosplayn SM-kisoja, ja ai että ne oli niin mahtavat. Joka ikinen osallistuja, mutta varsinkin yksilökisassa sijoittuneet oli ihan älyttömän hyviä <3
Sit oli illemmalla HeSetan nuorten ilta, johon sain raahattua taas jälleen uuden kaverin *evil laugh*. Ja sillä oli vissiin ihan kivaa ja sain "uusia" kavereita. Tai siis sosialisoiduin enemmän kun yleensä.
Ja nyt on sunnuntai enkä jaksa tai aio tehä tänään mitään, Paitsi ehkä kattoa animea...
Ja se viikko oli sit tässä. Vähän tylsää menoa mut eeh. Nähdään ens viikolla taas ~
~ Kiti

No comments:
Post a Comment