Sittensitten asiaan. Tää viikko meni aika nopeesti, enkä nyt tehny mitään kovin erikoista viikolla. Oli muutama koe koulussa, keskiviikkona olin taas HeSetan nuorten illassa ja kivaa oli. Sit loppuviikko oli kanssa aika tylsä, perjantaina alotin väsääämään joululahjoja ~ sit lauantaina käytiin äitin ja veljen kanssa sushilla
Sunnuntaina sitten tonttuilin vähän, ja leivoin pipareita ja joulutorttuja, ja otin vähän joulusia cossikuvia... ;) saatte sitten niitä odotella ~ hih.
Ja eipä tässä oikeen muuta ollukkaan ~ hyvää joulun odotusta kaikille ja nauttikaa lumesta (jos teillä sitä on) ~
~ Kiti
No comments:
Post a Comment