Helöy ! Eli otsikosta päätellen, viime viikon "suuri" salaisuus oli juurikin se että mulla oli viime viikon ajan tiistaista sunnuntaihin Desuconin ja Securitaksen järjestämä JV-kurssi. En nyt tiiä miten paljon saisin tästä puhua eli tää saa riittää. Mutta 32 tunnin opetuksen jälkeen, läpäsin kokeen ja nyt pääsen valvomaan Desuconeihin ihmisiä. Jännää.
Tää postaus tulee vähän poikkeemaan mun normipostauksista koska tää on paljon lyhyempi eikä tossa viikolla oikeen tapahtunu muuta kun toi JV-kurssi. Ja koska joissain vaiheissa tuli tunneilla tylsää, askartelin...
Ainiin, kans löyty Halloweenilta cossikuvia (löyty, aka kaveri lähetti).
Mut eipä mulla muuta tähän viikkoon. Ens (tai siis nyt tänä sunnuntaina, koska unohin perkele postata tän sunnuntaina...) nähään !!
~ Kiti
Monday, 30 November 2015
Sunday, 22 November 2015
16-22.11 - Matkijanärhi osa 2 !
Woop, tää viikko oli sit vähän täydempi.
Maanantaina oli rokotus, koska oon ollut nyt noin vuoden mukana semmosessa rokotustutkimuksessa, ja maanantaina oli vika rokotus, ja ens kuussa vielä verikoe ja sit se on ohi ~ aika jännää miten aika on sinänsä menny tosi nopeesti. Sitten rokotuksen jälkeen näin kaveria, ja hengattiin vaan Ompussa ja juteltiin kaikkee jännää ^^
Perjantaina olin sitten koulussa ja aloteltiin Opera-varausjärjestelmän kans leikkimistä, ja se oli aika helppoo :P sitten koulusta menin suoraan Lucaan koska oli jäätävä puute Matcha Kit Kateista, joten kävinpä sit hakemassa niitä, sekä Sakura Matcha Kit Kateja :o ei maistunu kovin erilaiselta kun toi Matcha (ainakaan mun mielestä) mut hyvää oli ~
Lauantaina oli sitten aikanen herätys, koska aamusta oli DesuTalks, ja sitten sieltä kipitin vähän ennen klo 14 Kamppiin, että kerkeen Onnibussiin joka lähti Tampereelle. Tampereen reissu oli sen takia kun oli MAGICin kanssa treenit. Bussimatka suju hyvin, oli rauhallista ja maisemat oli ihania koska oli just tullut lunta ja iiih voi että miten kaunista ulkona oli ;; teki mieli lähtee heti siitä varaa toista bussimatkaa koska jotenkin tuli tosi kiva fiilis siellä vähän pimeessä bussissa istuessa ja maisemia katellessa.
Ja tässä alla ihanat MAGICit (kuvasta puuttuu Bett joka on tosi kameraujo, Chu joka pyöri jossain tekemässä omiaan ja Hertta joka ei päässyt paikalle ;;)
Sitten tänään oon vaan makoillu sängyssä kun jostain syystä ollu tosi kipee olo ;; toivottavasti en tuu kipeeks (vaikka samalla vähän toivon että tulisin) + ottakaa tästä joku random selfie jossa yritin näyttää tosi coolilta.
Ja tässä oli sit mun viikko ! Enkä kerennyt postaa sunnuntaina koska perkele unohdin et mun piti tehä tää, joten oon 7 min myöhässä et tää olis tullut sunnuntaina ;; ANTEEKS
Ja ei mulla muuta, nähään ens viikolla ~
~ Kiti
Maanantaina oli rokotus, koska oon ollut nyt noin vuoden mukana semmosessa rokotustutkimuksessa, ja maanantaina oli vika rokotus, ja ens kuussa vielä verikoe ja sit se on ohi ~ aika jännää miten aika on sinänsä menny tosi nopeesti. Sitten rokotuksen jälkeen näin kaveria, ja hengattiin vaan Ompussa ja juteltiin kaikkee jännää ^^
Sitten tiistaina oli luokan kanssa Helsingin kiertoajelua, omasta mielestä oli vähän tylsää, koska oon kuitenkin käyny semmoset jutut aika moneen kertaan, mut päätin sit kuunnella sen kierroshomman Japaniks, ja ymmärsin 70% siitä mitä se sano ! Jeeeeeeee (tosi hieno saavutus). Tässä muutamia kuvia ~
Sitten kierroksen jälkeen menin pikapikaa kotiin valmistautumaan iltaa varten, nimittäin oli se yö jolloin Matkijanärhen toinen osa oli ensi-illassa, ja ollaan tehty parhaan kaverin kans niin et käydään aina kattomassa ne yöllä, ja niin tehtiin nytkin. Leffa oli vähän pettymys, mikä oli ikävää, mutta ei kai voi mitään ;; käytiin myös Starbucksissa, koska se kuitenkin kuuluu tähän leffaperinteeseen :D
Torstaina oli sitten tokavika Japanintunti ;;; nyyyyyyyyyyh ja en pääse ens viikolla syyn X takia (joka selviää sit ensi sunnuntaina ;)]
Perjantaina olin sitten koulussa ja aloteltiin Opera-varausjärjestelmän kans leikkimistä, ja se oli aika helppoo :P sitten koulusta menin suoraan Lucaan koska oli jäätävä puute Matcha Kit Kateista, joten kävinpä sit hakemassa niitä, sekä Sakura Matcha Kit Kateja :o ei maistunu kovin erilaiselta kun toi Matcha (ainakaan mun mielestä) mut hyvää oli ~
Ja tässä alla ihanat MAGICit (kuvasta puuttuu Bett joka on tosi kameraujo, Chu joka pyöri jossain tekemässä omiaan ja Hertta joka ei päässyt paikalle ;;)
'
Sitten kotimatka alko noin klo 21, ja pääsin sitten vähän ennen klo 1 kotiin ~
Sitten tänään oon vaan makoillu sängyssä kun jostain syystä ollu tosi kipee olo ;; toivottavasti en tuu kipeeks (vaikka samalla vähän toivon että tulisin) + ottakaa tästä joku random selfie jossa yritin näyttää tosi coolilta.
Ja ei mulla muuta, nähään ens viikolla ~
~ Kiti
Sunday, 15 November 2015
9-15.11 - Joulufiiliksiä
Heipä hei ~
Viikon alku oli aika normaali, ei mitään erikoisempaa, mutta keskiviikkona näin lapsuudenkaveria jota en ollut nähnyt varmaan melkeen vuoteen. Juteltiin siinä aika paljon kaikkea ja vaihdeltiin kuulumisia, ja ainakin mulla oli kivaa ja oli kiva nähdä sitä pitkästä aikaa ^^.
Torstaina taas vaihteeks Japanintuntia ja käytiin läpi vaan vanhoja "läksyjä".
Mitäsmitäs muuta... Lauantaina alottelin iDOLM@STERia, oon toivon mukaan alottanu oikeella kaudella...? Sit kävin kans lauantaina Starbucksissa ja torstainen työntekijä joka teki mun kahvin oli siellä sillonkin ja ku se tunnisti mut niin menin ihan punaseks ja aloin nauraa :'D apua.
Kun pääsin sit sieltä kotiin, niin juoksin kattomaan Cosplayn SM-kisoja, ja ai että ne oli niin mahtavat. Joka ikinen osallistuja, mutta varsinkin yksilökisassa sijoittuneet oli ihan älyttömän hyviä <3
Ja se viikko oli sit tässä. Vähän tylsää menoa mut eeh. Nähdään ens viikolla taas ~
~ Kiti
Viikon alku oli aika normaali, ei mitään erikoisempaa, mutta keskiviikkona näin lapsuudenkaveria jota en ollut nähnyt varmaan melkeen vuoteen. Juteltiin siinä aika paljon kaikkea ja vaihdeltiin kuulumisia, ja ainakin mulla oli kivaa ja oli kiva nähdä sitä pitkästä aikaa ^^.
Torstaina taas vaihteeks Japanintuntia ja käytiin läpi vaan vanhoja "läksyjä".
Perjantaina nukuin vahingossa pommiin ja kun lopulta heräsin niin en jaksanut enään lähtee kouluun joten päätin sitten kattoo Mai-Otomen loppuun. Ja ai että sitä itkun määrää... En tuu koskaan pääsemään sitä sarjaa läpi itkemättä. Parhautta <3
Sitten oli yllättäen taas treenit perjantaina r2playn kans, ja saatiin (ainakin mun mielestä) aika paljon aikaseks.(?) Ja sit kans otettiin meijän tulevasta coverista pikkunen treenivideopätkä meijän Instagramiin, ja sen linkki löytyy tästä.
ALSO HAJOTIN MUN LÄPPÄRIN JOTENKIN IHMEELLISESTI ENKÄ TIIÄ MITÄ TEHÄ APUA ;;
Kun pääsin sit sieltä kotiin, niin juoksin kattomaan Cosplayn SM-kisoja, ja ai että ne oli niin mahtavat. Joka ikinen osallistuja, mutta varsinkin yksilökisassa sijoittuneet oli ihan älyttömän hyviä <3
Sit oli illemmalla HeSetan nuorten ilta, johon sain raahattua taas jälleen uuden kaverin *evil laugh*. Ja sillä oli vissiin ihan kivaa ja sain "uusia" kavereita. Tai siis sosialisoiduin enemmän kun yleensä.
Ja nyt on sunnuntai enkä jaksa tai aio tehä tänään mitään, Paitsi ehkä kattoa animea...
Ja se viikko oli sit tässä. Vähän tylsää menoa mut eeh. Nähdään ens viikolla taas ~
~ Kiti
Sunday, 8 November 2015
2-8.11 - Sateenkaaripockyja, ふゆの☆MAGIC! sekä myöhäinen Halloween
Huhhuh kylläpä tääkin viikko oli täynnä kaikenlaista jännää ! Maanantaina oli koulussa teemaviikko, ja sai pukeutua Halloween-teemasesti. Mä tietenkin otin tästä kaiken irti koska tykkään meikata ja tehä kaikenlaisia verisiä juttuja, joten menin kouluun tän näkösenä:
Ainiin ! Kaverit toi myös treeneihin jotain ihmeellisiä Japanilaisia SATEENKAARIpockyja. :o oli muuten tosi hyviä.
Sitten tiistaina käytiin perheen kanssa ottamassa punkkirokotuksia Selloon, jonka jälkeen äiti vei meijät jätskille siellä olevaan uuteen jätskipaikkaan. Ite otin siellä froyoa/froyota (?), ja ai että se oli niin hyvää ^-^
Keskiviikkona olin kavereiden kanssa HeSetan sateenkaarikahvilassa (niinkun yleensä oon joka ikinen keskiviikko)
Sitten torstaina oli aamulla vierailu lentokentällä että saisin työharjottelupapereita allekirjoitettua ! Pääsen LENTOKENTÄLLE työharjotteluun ! Oon nyt jo ihan hypenä koska oih että mä rakastan lentokenttiä niiiiiiin paljon. Sitten oli illalla taas vuorossa Japanintuntia, ja jäin tunnin jälkeen juttelemaan opelle joka suositteli vaikeemmalle kurssille menoa. Hui. Ehkä mä voisin kokeilla... :o
Perjantaina sit skippasin taas koulupäivän että pääsisin tanssitreeneihin. Heh. Mut sain paljon aikaseks (ainakin omasta mielestä). Alotettiin r2playn kanssa uutta tanssia, joka on toistaseks vielä salaisuus ainakin suurimalle osalle ihmisistä :3
Piti sitten tietenkin taas ottaa niitä treenauselfieitä
Ilmeeni kun pitää harjoitella biisin X tanssia...
Oih kattokaas miten ahkerasti treenaan
Lisää treenausselfieitä...
Makuina tässä oli siis suklaata, matchaa (vihreää teetä), banaania, melonia (tais olla hunajamelonia ?), mansikkaa, jotain ihmeellistä rypälettä sekä vanilijaa.
Sittensitten ! Lauantaina oli sitten yhden cosplay-ryhmän jossa oon mukana (ふゆの☆MAGIC! ) niin ekat ryhmäharkat isommalla porukalla. Oli tosi kivaa nähdä jotain ihmisiä ekaa kertaa, ja mun mielestä meillä oli hyvä meno siellä, ja kiitän kaikkia jotka tuli ahkerasti treenailemaan ^^
Hihiih meidän Kotori siellä taustalla <3
Sitten treenien jälkeen pikasesti lähin että ehtisin cosplaykavereiden järjestämään Halloween-miittiin. Olin siellä alkupätkän Castiel Supernaturalista, ja lopun aikaa sitten K-pop Honoka (joo tiedän, se ei oo mikään oikee juttu). Lähin sitten suoraan sieltä kotiin koska väsymys oli toooosi suuri, ja nukahdin melkeen heti kotiin tultua.
Sunnuntaina (eli tänään) oli isänpäivä, joten meille tuli mummi ja ukki kylään ja syötiin niiden kanssa ja juteltiin.
Tässä tais olla kaikki tältä viikolta ? :3 juu, oli ! Mutta mä lähen tästä jatkamaan Mai-HiMEn katsomista, nähdään(?) ens sunnuntaina !!
~ Kiti
Sunday, 1 November 2015
26-31.10 - KDC ja muuta kivaa
Heimoi !
Elikkäs tää viikko oli aika täynnä kaikenlaista mukavaa, kaveri tuli Japanista takasin edellisenä viikonloppuna, ja nähtiin siinä maanantai-iltana ja juteltiin kaikkea mukavaa ja sain mun tuliaiset ! Jotka oli muuten super ihania, kiitos murunen niistä <3
Elikkäs tää viikko oli aika täynnä kaikenlaista mukavaa, kaveri tuli Japanista takasin edellisenä viikonloppuna, ja nähtiin siinä maanantai-iltana ja juteltiin kaikkea mukavaa ja sain mun tuliaiset ! Jotka oli muuten super ihania, kiitos murunen niistä <3
Sitten tiistaina kävin itekseen treenailemassa muutamia tansseja jee. Saatte tässä nyt tämmösen treeni-Honokan ! Piti päästä kokeilemaan miltä peruukki tuntu tanssia tehdessä :) vaikka pääsen vissiin tänä viikonloppunakin testailemaan tätä, koska meillä on cossiryhmän kans ekat koko ryhmän treenit ! ^^
Keskiviikkona menin sit kiltisti kouluun, ja sen jälkeen hengailin kavereiden kans Sellossa, oli aika rentouttavaa nähä niitäkin välillä ja sai vähän pelleillä ja jeeh. Sitten torstaina oli Japanintunti, harjoteltiin taas hiraganoja ja ope kehu mun käsialaa (nailed it) ja sit kotimatkalla alottelin Pokémon Omega Rubya Japaniks, onneks se peli on kokonaan pelkillän hiraganoilla ja katakanoilla, helpottaa lukemista + opin samalla. Siellä toki on vielä merkkejä joita en ihan kokonaan muista, mut kyllä ne siitä muistuu kohta mieleen ^^ (pahoittelut koska tosi moni näistä kuvista on snäpistä vedettyjä, heh.)
Sitten perjantaina oli KDC-treenailua r2playn kanssa ! Ite olin paikalla vähän ennen näitä kahta esiintyvää sankaria, joten treenailin sitten omia siinä ja taas vaihteeks otin noita treenikuvia. Yllättäen taas snapchattiin.
Sitten meijän kahen sankarin paikalle päästyä ne rupes treenailemaan ja mä aloin väsätä mun joukkuepaitaa, itken aika pahasti koska niitä kuvioita oli tosi vaikee leikellä irti ja feilasin sen yhen, joten mun paita on takaata vähän puutteellinen, mut mitäs pienistä. (Tässä tulee sit kuvaspämmiä prosessista.)
Ja sitten tuli lauantai, eli KDC-päivä ! Esityksiä ennen istuskelin jossain ja .ZERO seiso siinä 10 sentin päässä ja olin ihan et IIIIIIIIIIIIIIP .ZERO (oon siis aivan JÄÄTÄVÄ fanittaja) näin kans Halcyonin, jota fanitan melkeen yhtä paljon. Muttamutta sitten vähän ennen esitystä, vaikken ite esiintyny, olin ihan hermona koko päivän ;; jännitys oli suuri ja olin aivan fiiliksissä ku r2play pääs esiintymään, ja ei juma että ne veti niin hyvin, alko melkeen itkettää koska oon niin ylpee noista kahdesta ;; ei sijoittunu, mutta hyvin veti silti ja ne sai tooosi paljon kehuja tosi monelta joka oli tosi mahtavaa :3
Ja tässä sitä "valmista" paitaa. En oo ite super tyytyväinen, joudun ehkä tekemään uusiks, en oo ihan varma.
Sittensitten. Loppufiiliksiä: ihan kiva viikko, toi KDC kyllä oli _aivan_ mahtava ja siellä oli tosi hyvä fiilis ja iih en tiedä, hyvä viikko ja silleen. Also onneks olkoon voittajille ! Taso oli tosi kova mutta kaikki oli hyviä ! Myös kiitokset kaikille jotka oli siellä mukana ! Toivottavasti pääsisin ite tanssimaan ens kerralla :'3
Juuh tää tais olla tässä, anteeksi "pitkä" postaus, näitä kuvia tuli aika paljon. Heh. Mut toivottavasti tykkäsitte !
~ Kiti
Subscribe to:
Posts (Atom)








