Sunday, 22 November 2015

16-22.11 - Matkijanärhi osa 2 !

Woop, tää viikko oli sit vähän täydempi.
Maanantaina oli rokotus, koska oon ollut nyt noin vuoden mukana semmosessa rokotustutkimuksessa, ja maanantaina oli vika rokotus, ja ens kuussa vielä verikoe ja sit se on ohi ~ aika jännää miten aika on sinänsä menny tosi nopeesti. Sitten rokotuksen jälkeen näin kaveria, ja hengattiin vaan Ompussa ja juteltiin kaikkee jännää ^^


Sitten tiistaina oli luokan kanssa Helsingin kiertoajelua, omasta mielestä oli vähän tylsää, koska oon kuitenkin käyny semmoset jutut aika moneen kertaan, mut päätin sit kuunnella sen kierroshomman Japaniks, ja ymmärsin 70% siitä mitä se sano ! Jeeeeeeee (tosi hieno saavutus). Tässä muutamia kuvia ~



Sitten kierroksen jälkeen menin pikapikaa kotiin valmistautumaan iltaa varten, nimittäin oli se yö jolloin Matkijanärhen toinen osa oli ensi-illassa, ja ollaan tehty parhaan kaverin kans niin et käydään aina kattomassa ne yöllä, ja niin tehtiin nytkin. Leffa oli vähän pettymys, mikä oli ikävää, mutta ei kai voi mitään ;; käytiin myös Starbucksissa, koska se kuitenkin kuuluu tähän leffaperinteeseen :D



Torstaina oli sitten tokavika Japanintunti ;;; nyyyyyyyyyyh ja en pääse ens viikolla syyn X takia (joka selviää sit ensi sunnuntaina ;)] 

Perjantaina olin sitten koulussa ja aloteltiin Opera-varausjärjestelmän kans leikkimistä, ja se oli aika helppoo :P sitten koulusta menin suoraan Lucaan koska oli jäätävä puute Matcha Kit Kateista, joten kävinpä sit hakemassa niitä, sekä Sakura Matcha Kit Kateja :o ei maistunu kovin erilaiselta kun toi Matcha (ainakaan mun mielestä) mut hyvää oli ~


Lauantaina oli sitten aikanen herätys, koska aamusta oli DesuTalks, ja sitten sieltä kipitin vähän ennen klo 14 Kamppiin, että kerkeen Onnibussiin joka lähti Tampereelle. Tampereen reissu oli sen takia kun oli MAGICin kanssa treenit. Bussimatka suju hyvin, oli rauhallista ja maisemat oli ihania koska oli just tullut lunta ja iiih voi että miten kaunista ulkona oli ;; teki mieli lähtee heti siitä varaa toista bussimatkaa koska jotenkin tuli tosi kiva fiilis siellä vähän pimeessä bussissa istuessa ja maisemia katellessa.




Ja tässä alla ihanat MAGICit (kuvasta puuttuu Bett joka on tosi kameraujo, Chu joka pyöri jossain tekemässä omiaan ja Hertta joka ei päässyt paikalle ;;)

'
Sitten kotimatka alko noin klo 21, ja pääsin sitten vähän ennen klo 1 kotiin ~


Sitten tänään oon vaan makoillu sängyssä kun jostain syystä ollu tosi kipee olo ;; toivottavasti en tuu kipeeks (vaikka samalla vähän toivon että tulisin) + ottakaa tästä joku random selfie jossa yritin näyttää tosi coolilta.


Ja tässä oli sit mun viikko ! Enkä kerennyt postaa sunnuntaina koska perkele unohdin et mun piti tehä tää, joten oon 7 min myöhässä et tää olis tullut sunnuntaina ;; ANTEEKS
Ja ei mulla muuta, nähään ens viikolla ~

~ Kiti

No comments:

Post a Comment