Sunday, 1 November 2015

26-31.10 - KDC ja muuta kivaa

Heimoi ! 
Elikkäs tää viikko oli aika täynnä kaikenlaista mukavaa, kaveri tuli Japanista takasin edellisenä viikonloppuna, ja nähtiin siinä maanantai-iltana ja juteltiin kaikkea mukavaa ja sain mun tuliaiset ! Jotka oli muuten super ihania, kiitos murunen niistä <3


Sitten tiistaina kävin itekseen treenailemassa muutamia tansseja jee. Saatte tässä nyt tämmösen treeni-Honokan ! Piti päästä kokeilemaan miltä peruukki tuntu tanssia tehdessä :) vaikka pääsen vissiin tänä viikonloppunakin testailemaan tätä, koska meillä on cossiryhmän kans ekat koko ryhmän treenit ! ^^


Keskiviikkona menin sit kiltisti kouluun, ja sen jälkeen hengailin kavereiden kans Sellossa, oli aika rentouttavaa nähä niitäkin välillä ja sai vähän pelleillä ja jeeh. Sitten torstaina oli Japanintunti, harjoteltiin taas hiraganoja ja ope kehu mun käsialaa (nailed it) ja sit kotimatkalla alottelin Pokémon Omega Rubya Japaniks, onneks se peli on kokonaan pelkillän hiraganoilla ja katakanoilla, helpottaa lukemista + opin samalla. Siellä toki on vielä merkkejä joita en ihan kokonaan muista, mut kyllä ne siitä muistuu kohta mieleen ^^ (pahoittelut koska tosi moni näistä kuvista on snäpistä vedettyjä, heh.)


Sitten perjantaina oli KDC-treenailua r2playn kanssa ! Ite olin paikalla vähän ennen näitä kahta esiintyvää sankaria, joten treenailin sitten omia siinä ja taas vaihteeks otin noita treenikuvia. Yllättäen taas snapchattiin. 


Sitten meijän kahen sankarin paikalle päästyä ne rupes treenailemaan ja mä aloin väsätä mun joukkuepaitaa, itken aika pahasti koska niitä kuvioita oli tosi vaikee leikellä irti ja feilasin sen yhen, joten mun paita on takaata vähän puutteellinen, mut mitäs pienistä. (Tässä tulee sit kuvaspämmiä prosessista.)





Ja sitten tuli lauantai, eli KDC-päivä ! Esityksiä ennen istuskelin jossain ja .ZERO seiso siinä 10 sentin päässä ja olin ihan et IIIIIIIIIIIIIIP .ZERO (oon siis aivan JÄÄTÄVÄ fanittaja) näin kans Halcyonin, jota fanitan melkeen yhtä paljon. Muttamutta sitten vähän ennen esitystä, vaikken ite esiintyny, olin ihan hermona koko päivän ;; jännitys oli suuri ja olin aivan fiiliksissä ku r2play pääs esiintymään, ja ei juma että ne veti niin hyvin, alko melkeen itkettää koska oon niin ylpee noista kahdesta ;; ei sijoittunu, mutta hyvin veti silti ja ne sai tooosi paljon kehuja tosi monelta joka oli tosi mahtavaa :3



Ja tässä sitä "valmista" paitaa. En oo ite super tyytyväinen, joudun ehkä tekemään uusiks, en oo ihan varma. 




Sittensitten. Loppufiiliksiä: ihan kiva viikko, toi KDC kyllä oli _aivan_ mahtava ja siellä oli tosi hyvä fiilis ja iih en tiedä, hyvä viikko ja silleen. Also onneks olkoon voittajille ! Taso oli tosi kova mutta kaikki oli hyviä ! Myös kiitokset kaikille jotka oli siellä mukana ! Toivottavasti pääsisin ite tanssimaan ens kerralla :'3 
Juuh tää tais olla tässä, anteeksi "pitkä" postaus, näitä kuvia tuli aika paljon. Heh. Mut toivottavasti tykkäsitte ! 

~ Kiti

No comments:

Post a Comment