Monday, 26 October 2015

Kuka minä olen ?

Elikkäs. Ennen kun alotan tänne kirjottelun, päätin että voisin pälätellä itestäni vähän niin kaikki tietää kuka oon. Jee. Syy tän kirjottamiseen on myös se että tunnilla on tylsää :'D

Nimi: Kit, Kiti
Ikä: 19
Sukupuoli: genderfluid jee
Asuinpaikka: Espoossahan minä
Harrastukset: cosplay, tanssi, Japanin opiskelu, piirtäminen, pelaaminen
Lempiruoka: sushi <3
Lempieläin: kissat <3
Lempiväri: punainen tai musta
Muuta: oon puoliksi Irlantilainen. Kielitaitoa löytyy sen verran että sujuvasti menee Suomi sekä Englanti, ja ihan perustasoa Ruotsista sekä Japanista ^^

En keksi muuta lol. Jos on jotain mitä haluaa tietää, niin saa toki heitellä tänne kommenttia ^^ 

~ Kiti
Ps. siinä hieno selfie tältä päivältä ^^

No comments:

Post a Comment