Sunday, 25 October 2015

Joku alotus säätö emt.

Elikkäs moi ! 

Aattelin tästä hetken mielijohteesta alottaa kirjottaa taas blogia ^^ tänne heittelen varmaan 1-2 kertaa viikossa(jos muistan) jotain random postailuja. Jeejee. 

Alotan varmaan ens viikosta keräilee jotain materiaalia jota laittaa tänne ^^

Mutta tässä teille mussukoille jotain jo nyt !

Oon skypes tämmösten vammasten lasten kans. Jee.


Mut tää oli nyt tässä, näkyillään seuraavassa blogipostauksessa !

~ Kiti

No comments:

Post a Comment